Kardeşine Yolla Kampanyası İçin Sıkça Sorulan Sorular ve Cevapları

Cuma, Mayıs 09, 2008 | Kategori: , |

  • Yardım neden sadece Ardahan'a yapılıyor? Başka illerimiz de var.

Yardım kampanyası için bir ilden ve özellikle valilik gibi bir kurumdan başlamam gerekiyordu.

Ardahan valiliğine mail atıp düşüncelerimi anlattığımda, orda çalışan Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ndeki bir memur bana o kadar güzel yanıtlar verdi ve yardım etti ki! Yardıma Ardahan İlinden başlamamın sebeplerinden biri budur.

  • Kampanyanın süresi var mı?

Yardımsever Annelerin Günlüğü okuyucuları var olduğu sürece kampanyamızın süresi sınırsız olacak.Ama Ardahan’a Temmuz’un sonuna kadar yollayacağız. Sonra başka bir il bulup oraya yardım yapacağız. Örneğin Hakkari ya da Ağrı, Van…

  • Sadece çocuk eşyaları değil de büyük kıyafetler de yollayabilir miyiz?

Evet tabiki. Zira şimdiki 13-15 yaş arası çocuklar bile benim bluzlarımı, pantolonlarımı rahatlıkla giyebilecek kadar büyükler:) Ben kendi kıyafetlerimden de yolluyorum. Siz de yollayabilirsiniz.

  • Evimizde bebek ya da çocuk yok. Yeni kıyafet satın alıp yollayabilir miyiz?

Evet tabiki. Aslında kampanyamızın amacı; bir malzemeye 2. hayat şansı verip, yardıma ihtiyacı olan çocukları sevindirmek. Ama yeni kıyafetlere de hayır demezler sanırım :)

  • Kargo paketimizi Aras Kargo'yu eve çağırarak değil de kendimiz şubesine götürüp bırakabilir miyiz?

Evet bırakabilirsiniz. Zaten böylesi size biraz daha ucuza gelecektir.
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

ESRA on Şubat 12, 2009 dedi ki...

merhabalar,
bu projenizi çok beğendim. Biz 3 kardeştik. kızkardeşimle aramda 2 yaş var. biz zaten hep bu şekilde büyüdük.
ben ve bir arkadaşım geçen sene bir sürü atkı örüp, doğudaki illere gönderdik. Bağlantıyı arkadaşım sağlamıştı. atkıları gönderdiğimiz çocuklar sonra bize mektup gönderdiler. çok güzeldi. ben de sizinle bunu paylaşmak istedim..

Annelerin Günlüğü on Şubat 12, 2009 dedi ki...

Merhaba
Bizimle bu davranışınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Daha büyük kampanyalarda buluşmak üzere...
Sevgiler.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template