Kedi Dikelim mi?

Salı, Aralık 23, 2008 | Kategori: |

Evet. Neden olmasın.

Benim gibi aynı anda üç iş yapan biri bile bir günde bu kediyi dikebildi.

Patronunu 10marifet'ten bulmuştum. Bir ara dikerim diye saklamıştım.

Daha çok kızıma oyuncak değil de biblo gibi olsun odasına koyarım diye düşünmüştüm.

O yüzden terzi olan kayınpederimden ceketlik kumaş artıkları almıştım.

İşte yapılışı:

pointy-kitty-pattern Patronu kestim ve kumaşın üzerine koyarak kurumuş sabunla çizdim.


Sonra o çizgilerin üzerinden kumaş koyu olduğu için beyaz iple teyelledim.

Önce kafadan başlamak üzere bütün parçaları önce teyelleyip sonra sıkı dikişle elimde diktim.


Kafasının her işi bittikten sonra gözlerini içini doldurmadan işledim.

Sonra elyafla hepsini doldurup birbirine diktim.

İşte Tatlı küçük kedimiz.

Aynısını renkli kumaşlarla da dikeceğim.

Bir terapi işi daha. Tavsiye ediyorum.

Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

cocuklacocuk on Aralık 25, 2008 dedi ki...

Çok hem de çok tatlı. Kumaş da tam biblo yapmaya uygun olmuş Ellerine sağlık

Nur dedi ki...

Çok sevimli bir kedi olmuş, elinize sağlık. İçini doldurmak için elyafı nereden temin edebiliriz acaba? Veya başka bir malzeme kullanabilir miyiz doldurmak için? Teşekkürler.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template