Kirpi Filmi Vizyonda

Perşembe, Ocak 29, 2009 | Kategori: |

Dün akşam kızımı evde uyutup babasıyla bırakarak Kirpi Filmi'nin galasına gittim.

Türk filmi adına gün geçtikçe çoğalan film sayısına sevinmemin yanında, bu filmin anlamı benim için büyük.

Sebebi yapımcı ve yönetmenin benim ağabeyim Erdal Murat Aktaş olması. Bu onun ikinci filmi ve galada izlediğim filmden oldukça gururlandım. Hatta sevgili Mazhar Alanson ve Güven Kıraç'ın komik repliklerinde gözlerim doldu.

Değerli bir ekiple çok yoğun çalıştılar, bunu yakından biliyorum.

Bu sebeple tiyatro eserine, sinema eserine, yani sanat eserlerine gereken değeri vermeliyiz.

Ben kendi adıma filme katkıda bulunmak için sinema salonunda biletimi alıp tekrar izleyeceğim. Bunu film çekilirken ortaya konan emek için yapacağım.

Objektif düşünürsem dün izlediğim film 5-6 milyon yapmış R. İ..dik filminden bile daha profesyonel ve daha güzel.

Sizlere de bu keyifli filmi izlemenizi tavsiye ederim.
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

cocuklacocuk on Şubat 01, 2009 dedi ki...

çok gurur verici ağbinin beğenilen olumlu tepkiler alan filmin yapımcısı olması...ben de ilk fırsatta görmeye çalışıcam..sevgiler

ESRA on Şubat 09, 2009 dedi ki...

merhaba,
ben de cumartesi akşamı kirpi filmini izledim. Gerçekten çok beğendim. sevgiler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template