Minyatür Mekanlar

Salı, Mart 10, 2009 | Kategori: , |

Ya da "Minyatür Odalar" diye duymuşsunuzdur.

Küçük mekanlara dekorasyon önerileri yazılarımıza 40 cm'e 40 cm'lik bir mekanı ekleyelim mi!

Şu sıralarda Rahmi Koç Müzesi'nde bir sergi var. Minyatür sanatçısı Henry Kupjack yapmış bu nadide odaları. Her birinin ölçeği 1/12.

Sanki televizyondan izliyor gibi oluyor. Her detay düşünülmüş ve her detay çok çok küçük. Işıkların gücü bile o ölçekte.

Rahmi Koç Müzesi'ne giriş bileti sadece...

9 TL. Öğrenci indirimi 4.5 TL.

Mutlaka görülmesi gereken bir sergi. 15 Haziran'da sona ediyor. Ayrıca müzede görebileceğiniz başka harikalar da var.



Gitmenizi tavsiye ediyorum.


Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

ESRA on Mart 10, 2009 dedi ki...

BENİM DE BİR ARKADAŞIM GİTMİŞ. GERÇEKTEN RESİMLERİ GÖRDÜM. GİDİP- GÖRMEYE DEĞER. ENKISA ZAMAN DA GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM..

nalan on Mart 10, 2009 dedi ki...

tasarım bültenini aldım ve çok beğendim.
bu minyatür odalar da çok hoş.
aslının minyatür çalışmalarından haberin vardır değil mi?

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template