Örgü Kolye

Çarşamba, Nisan 15, 2009 | Kategori: |

Bu boncukları alıp eve geldiğimde nasıl bir kolye yapacağım? Neye dizeceğim diye çok kafa yordum. Çok amaçlı olması gerekiyordu. Ben de bu yöntemi buldum.

Aldığım bütün boncukları, naylon ipe dizdim.

Sonra aldım elime tığımı, zincir çekmeye başladım.

Üç zincir, sonra boncuğu beraber alıp bir zincir daha...



Bazen, boynumda ucunca bırakıyorum, bir kot ve beyaz gömlekle süper oluyor. Bazen de boynuma bir iki sıra sarıyorum, mor bluzle çok güzel oluyor.

Bir başka örnekse, (şimdi moda sanırım) nazar boncuklu kolye.



Yapılışı çok basit. Sadece misinaya gizdim. Uzaktan misina görünmediği için yanıma yaklaşıp bakan bayanlar olmadı değil:)

Suni deriye dizip kızıma da nazar boncuklu kolye yaptım. Bu sıralarda onun da favorisi kolye yapmak.

Yanlız kolye aksesuarları metal olduğu için çocuklara alerji yapabilir dikkat! Ben kızımın kolyesinin kapama yerlerine kumaş kaplamayı düşünüyorum, size de tavsiye ederim.

Kolyelerimiz ve biz yaza hazırız, Haydi güzel havalar sizi bekliyoruuuuuzz...
Related Posts with Thumbnails

5 yorum:

Gülen Tezer Üstün on Nisan 16, 2009 dedi ki...

Merhaba;
NEHİR bebeği tanıyor musunuz? NEHİR bebeğin öyküsünün linki;
http://nehir-im.blogspot.com/

NEHİR bebek için ne yapabilirim diye düşünürseniz, linki:

http://www.turknorthamerica.com/Donations.html

Sevgiler..

irem on Nisan 16, 2009 dedi ki...

merhaba,ellerinize sağlık öncelikle çok güzel olmuşlar,ilk modelden bende yapmıştım beyaz üstlerle gerçekten çok güzel duruyor,naylon ip dediğiniz nedir yalnız onu anlamadım? ben dantel ipi ile yapmıştım o şekilde de farklı duruyor.

Annelerin Günlüğü on Nisan 17, 2009 dedi ki...

İremciğim
Naylon iplikler var. Eskiden annelerimiz onlardan iğne oyası yaparlardı.
Ama dantel ipi de çok iyi fikir.
Sevgiler...

Annelerin Günlüğü on Nisan 17, 2009 dedi ki...

Sevgili Gülen,
Mnik Nehir'in sitesine baktım. Neler yapabiliriz?
Allah şifa versin!

cocuklacocuk on Nisan 17, 2009 dedi ki...

çok guzel olmuş iyi gunlerde kullanın:)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template