İndirim Vaaar!

Çarşamba, Temmuz 29, 2009 | Kategori: , |

Temmuz ayının 2. haftası başlayan tüm mağazalardaki indirimler şu sıralarda üst noktada. % 70'lere kadar indirim yapanlar bile var.

İndirim zamanlarında başka kalite malların satıldığını biliyorum ama yine de indirimli ürünleri karıştırmadan duramıyorum.

Özellikle çocuk mağazası Chicco'da şu anda güzel bir indirim var. Hangi ürünlerde indirim var?

Ayakkabılarda çok indirim var ve seneye giydirmek için bu yıldan satın alabileceğiniz ürünler için indirim devam ediyor. Çocuk ayaklarının 6 ayda bir yarım santim büyüdüğünü düşünerek seneye bahar ve yaza giyebileceği ayakkabılarını ve giysilerini şimdiden alabilirsiniz.

Şu ana kadar bunu becerememiştim ama bu kez becerdim. Kızımın 3-3.5 yaşında giyebileceği giysilerini şimdiden aldım, kara geçtim :)

Chicco'daki ayakkabıları kaçırmayın derim.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

cocuklacocuk on Temmuz 30, 2009 dedi ki...

işte bu super hemen degerlendirmeliyiz, teşekkürler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template