Çocuğunuz İçin Doğru Kreş

Salı, Ağustos 18, 2009 | Kategori: |

Kızım 2.5 yaşında. Ben de yavaş yavaş kreş bakmaya başladım. Her mahallede kreş var ve tabiki hepsi de programlarını, çocukların güvende olması, ebeveynlerin rahat etmesi için kurgulamışlar. Ben kızıma kreş bakarken kriterlerim şunlardı:
  • Tanıdıklarım tarafından tavsiye edilenlere,
  • İnternet sitesinin detaylı ve özenli oluşuna,
  • Kreşin bir geçmişinin olması, yeni kurulmuş olmamasına,
  • Kreşi gezerken, çocukların mutlu olup olmadıklarına,
  • Öğretmenlerin sevecen ve sabırlı olup olmamasına,
  • Öğretmenlerin branş okullardan mezun olup olmamasına,
  • "Acil yardım" gerektiğinde bir personelin bu konuda eğitimli olup olmamasına,
  • Kreşin "yangın çıkışının" olup olmamasına,
  • Verilen eğitimin çocuğumun yaşına uygun, yeteneklerine uygun olup olmamasına,
  • Benim evde ona verdiklerimden, öğrettiklerimden daha farklı ve daha fazla şeyleri verip veremeyeceklerine,
  • Yabancı dil eğitiminin olup olmamasına,
  • Yemek listesinin uygun olup olmamasına,
  • Evinde hastalanmış çocuğa izin verip, diğer çocuklara hastalığın geçmesine izin vermemelerine,
  • Kreşte ateşlenen çocuğu annesi gelene kadar bir odada tutup, diğer çocuklaru hastalıktan koruyup korumamalarına,
  • Benim başlayacağım iş yerine yakın olup olmamasına bakıyorum.
Şimdilik sadece bir tane bu kriterlere uyan bir kreş bulabildim.
Sizin kriterleriniz neler?
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template