Çocuk Yatağına Takılan "Malzemelik"

Pazartesi, Eylül 21, 2009 | Kategori: |

Bu yaptığım aparatın adı tam da böyle...
Çocuk yatağına takılan malzemelik.
Yatma eylemiyle ilgili istediğiniz herşeyi koyabilirsiniz.
Çoraplar asılabilir, biberon ya da suluk konabilir. En mühimi ise hikaye kitapları.
Tabiki bunun hazır satılanları var. Ama kızımın yatağına önceden yaptığım "Çocuk Yatak Başı'na" uygun olsun diye bunu da kendim yaptım.


Yapılışı:

Polar kumaş,
Makas,
Kalem,
Cetvel
Sıcak Slikon

Ne büyüklükte yapacağınıza karar verip polar kumaştan bir alt tabla kesiyoruz.
Ben 40x33 kestim.
Üzerine biberonluğu kitaplığı yine ölçerek biçip kesiyoruz.
Hepsini birleştirmek için ise sadece sıcak slikon kullanıyoruz. Polar kumaşla çalışanlar bilir, elde dikmek çok zordur.
Hepsini birleştirdikten yani yapıştırdıktan sonra en üste üç adet şerit kesip onları da yapıştırıyoruz ve bunlarla karyolaya bağlıyoruz.
İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Bizim malzemelik, kızımı yatırırken elimdekileri koymak için ve gece susadığında kendi kendi alabilmesi açısından bayağı işimize yaeadı.
Tavsiye ederim.
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

böcük dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama silikonla yapıştırdığınızda ne kadar sağlam oluyor merak ettim. Bide kızınızın yatağı çok güzele benziyor. Tam bi resmi var mı acaba diye aklımdan geçirdim:)

Adsız dedi ki...

seyab
Muhteşem...Yeğenim yeni doğum yaptı.Ona verilecek güzel bir hediye seçeneği

Cocukla Cocuk on Ekim 15, 2009 dedi ki...

Çok güzel ve faydalı , ellerine sağlık. Boş biberonu direk koyabilecek kitabı okuduktan sonra biraz daha karıştırabilecek.

Unknown on Kasım 06, 2009 dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template