Lekeli Giysilere Yeni Çözüm

Cuma, Eylül 18, 2009 | Kategori: |
Kızımın bu eşofmanı çok kullanışlı. Bu kış da giymesini istiyorum. Ama paçasındaki bu lekeleri bir türlü çıkaramıyorum. Aslında ben Ela'nın bebekliğinden beri lekeli çamaşırlara Kosla Vanish Max kullanıyorum ve memnunum da. Ama bu lekede başarılı olamadım.
Ben de çareyi "çivi çiviyi söker" diyerek yine çıkaramadığım bir başka lekeyle birleştirdim. Kızımın Faber Castell sulu boyası da giysiye sıçradı mı çıkmıyor.
Aldım elime sulu boya fırçasını çıkmayan lekelerin üzerine birşeyler çizdim.
Tabiki kızım yanında değil. Bunu yaptığımı görse sanırım tüm giysilerine sulu boyayla örümcek çizer.
Çocuklarınızın çıkmayan lekelerine Faber Castell sulu boyayı tavsiye ediyorum:)

Related Posts with Thumbnails

3 yorum:

Unknown on Eylül 18, 2009 dedi ki...

peki ama yıkayınca çıkmayacakmı acaba
ama süper fikir bence
bende kosla kullanıyorum ve çıkmayan lekeler bendede var heleki şeftali lekesi ne yaptıysam çıkmadı

Neslihan Toker on Eylül 18, 2009 dedi ki...

Bundan önceki sulu boya lekeleri çıkmadı. Büyük ihtimalle bunlar da çıkmaz. Sonucu bildiririm :)

Unknown on Aralık 14, 2009 dedi ki...

Lekeler çikmiyorsa üzülme.olabilir bir çozümde küçük çiçek motifleri örerek lekeyikapatabiliz.olabilir değilmi\N.AKTAS

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template