Top Havuzu ve Trambolin

Salı, Eylül 08, 2009 | Kategori: , |

Sizde eve bir trambolin veya top havuzu almak isteyen annelerden misiniz?
2.5 yaşındaki kızım, nerede görse kendini kaybedercesine oynuyor bu ikisiyle de. Hiç yorulmadan ve hiç terlemeden. Bu ikincisi nasıl oluyor ben de anlamıyorum.
Şu aralar ona kreş aradığım için bir çok okula girip çıkıyorum. Hangisinde trambolin ve top havuzu varsa oradaki yetkilisiyle daha rahat konuşabiliyorum.
Tabi top havuzlarının temizliği çok önemli.
Sadece kreşlerdekinde değil, oyun alanlarındaki top havuzlarının da hijyenik olup olmadığına dikkat etmeliyiz.
Bir çok çocuk hastalığı, üst solunum yolları hastalıkları bu tarz yerlerden çocuklarımıza geçiyor.
Bu konuda Profilo Alış Veriş Merkezi'ndeki Rumi'yi öneriyorum.
Ne alakası var dediniz değil mi? :)
Rumi, restoranın köşesine top havuzu koymuş, yemeğe çocuklu aileler geldiklerinde rahatça yemek yiyorlar. Hem çocuk sıkılmıyor, oyun oynuyor, zevkli yemek yiyor hem de anne baba onu izleyerek rahatça yemek yiyor.
Ve her akşam çalışanlar top havuzuna girip çok güzel temizliyorlar. Gözümle gördüm.
Tavsiye ederim.
Rumi'ye bu titizliğinden dolayı teşekkürler.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template