Çocuk Kitabı "Unutmadım Seni"

Pazar, Şubat 28, 2010 | Kategori: , |
3 yaşındaki kızıma yaklaşık 1 yıldır uyurken masal okuyorum.
Tabi bazılarının etkisinde kalarak masaldaki kahramanları rüyasında gördüğü oluyor.
O yüzden özellikle akşam okuyacağım kitapları, kitapçıda okuyarak alıyorum.
Aslında Cemile serisini okuyorum Ela'nın isteği üzerine ama çevirisi çok başarılı değil açıkçası. Bazı yerleri çok uzatılıyor, bazı yerlerinde cümle düşüklüğü var. Kitabı okurken duraklamak gerekiyor bazende.
Ama bunu Migros'tan içini hiç okumadan sadece çıkartmaları va diye aldım.
Fiyatı 2.95 TL.
İyi ki almışım çok memnun kaldım.
Önce çıkartmalar, kitabın belirlenen yerlerine yapıştırılıyor.
Sonra da kitabı okumaya başlıyosunuz.
Kitap dili çok güzel, şiirsel ve çok akıcı.
Bir yıldır her akşam benzer kitapları okumuş bir anne olarak bu kitabı her gün zevkle okuyorum.
Kitabın yazarı Aslı Sancak Kılıç'ı kutluyor ve teşekkür ederiyorum.
Kızım da kitabın kahramanı Bızdık'ı çok sevdi.



En kısa zamanda bu serinin diğer kitaplarını alacağım.
Kuzey Yayınları'nın diğer kitaplarını incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template