Taştan Şeyler

Cuma, Şubat 26, 2010 | Kategori: |
Kızım için işime ara verip evde olduğum süre içinde, hem Ela'ya örnek olmak için hem de bu tarz şeyleri yapmayı çoook sevdiğim için "taştan şeyleri" yarattım.
Hatta "taştan şeyler"in bir bloğu bile var.
"Taştan İstanbul", "Atatürk" ve "Hatıra" örneklerini görebilirsiniz.
Aslında tüm hanımlara öneriyorum. Günün stresini başka nasıl atabiliriz ki!
Eğer siz de bu tarz işlere meraklıysanız yapımı çok kolay...
Malzemeler:
Hobi mağazalarından ya da büyük yapı marketlerden
Transfer yapıştırıcısı,
Beyaz su bazlı boya,
Fırça...alıyorsunuz.
İstediğiniz bir resmin renkli fotokopisini çektiriyorsunuz.
Sonra da transfer serüveni başlıyooooorr....
Gerisi sizin hayal gücünüze kalıyor.
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

nalan on Şubat 26, 2010 dedi ki...

Neslihancığım
enfes olmuş ben bunları on marifette ve blogda tanıtayım mı?
yanıt bekliyorum

Şehnaz on Mart 04, 2010 dedi ki...

MERHABALAR,ÇOK GÜZEL BİR FİKİR...ÇOK BEĞENDİM...ELLERİNİZE SAĞLIK....

CennetSofrasi on Nisan 05, 2010 dedi ki...

Sitenize bayıldım..........
bu nedenle sizi..

CENNET SOFRASI'NA ÇAĞIRIYORUM.


Sevgilerle Cennet..

BÜLENT İŞİTEN on Kasım 07, 2010 dedi ki...

selamlar.taşa yapmış olduğunuz transfere bayıldım ellerinize sağlık.yazın bir tatil beldesinde taşa yine transfer yapılmış ve onların zeminine beyaz akralik boya kullanılmamış. sizin çalışmalarınızıda görünce açıkcası heveslendim ve bir deneme yaptım ama çalışmanın yarısı çıkmadı.yazınızda malzemaleri yazım transfer macarası başlıyor yazmışsınız ama yapıştırma ve çıkarma işini söylememişsiniz yardımcı olursanız sevinirim saygılar:::))

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template