Kızım 3 Yaşında

Perşembe, Mart 11, 2010 | Kategori: |
Yani 20 Mart'ta 3 yaşını bitirecek.
Günler ne çabuk geçiyor. Daha dün gibi, kustuğunda ne kadar endişeleniyordum ve panikliyordum.
Şimdi bebeklik fotoğraflarına bakıyorum da kucağımda nasıl tutuyormuşum diyorum.
İşte o günlerden bu günlere hemencecik geldik.
Şimdi, konuşmalarımızı düzelten, İspanyolca şarkılar söylemeye çalışan, ne giyeceğini seçen minik bir hanımefendi oldu.
Okul dönemine ilk başladığı zaman, alışma devresi bizim için zor oldu.
Acaba yanlış bir karar mıydı? demekten kendimi alamamıştım. Ama gün geçtikçe, okulun kızıma kattıklarını gördükçe çok ama çok doğru bir karar olduğunu gördüm.
Bu yıl domuz gribi var diye kocaman çocuklarını okula başlatmayan annelerle karşılaştım. Çocuğun çok hareketli ve saldırgan olduğundan şikayetçi anneler.
Naçizane fikrimi onlara da söyledim: 2 yaşından sonra mutlaka okullu olmalılar. Düşünsenize, 3-5 yaşında bir çocuk bütün gün evde ne yapabilir?
Küçükken sadece oyun gruplarına vermek bile çocukların gelişmesini sağlayacak, okula diğer yaşıtlarına, oyun oynamaya alışacaktır.
Zira çocuğunuzu hangi yaşta okula verirseniz o yıl çok hasta (bünyesine bağlı olarak) olacak. İsterseniz 3 yaşında isterseniz 6 yaşında, farketmez.
Ben 2-5 yaş arası çocukların, hergün sadece anne veya bakıcı ile olmasını değil, okullu olmasını savunuyorum ve tavsiye ediyorum.
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

--- on Mart 11, 2010 dedi ki...

Nice mutlu yaşlar dilerim güzel kızınıza. Benim oğlumda çok yakında üç yaşına giricek inşallah. Bir ömür boyu kızınızla birlikte mutlu bir yaşam dilerim

sevgilerimle
sibelmerve
bebekodasisusleri.blogspot.com

nursel dedi ki...

sayfayı okudum Yazıp yollamaya çalışacağım Yazdıklarını çok beğenerek okuyorum Nice güzel yazılara Selamlar

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template