Bebek Oyunu.Tv

Perşembe, Nisan 01, 2010 | Kategori: |
Geçenlerde bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştım bu siteyle.
bebekoyunu.tv
Ailelerin tecrübelerini paylaştıkları forum kısmı gayet güncel konularla dolu.
Ebeveynlere bazı önemli bilgilerin de bulunduğu, çocuk aktivite sitesi.
0-6 yaş için tasarlanmış. Ben bebeklerin 3 yaşa kadar bilgisayarla tanışmalarını tavsiye etmiyorum.
Ama 3 - 6 yaş için gayet güzel oyunlar var.
Siz  de incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

www.bebekoyunu.tv on Nisan 03, 2010 dedi ki...

Merhaba, ben bebekoyunu.tv'nin kurucu annesi Fatma :)
Beğeninize ve desteğinize teşekkür ediyorum öncelikle.
Bebekoyunu.tv kızım 2,5 yaşlarındayken ve malum nesli bilgisayardan uzak tutmak epey zorken, bol bol eğitsel oyun-faaliyet-masal sitesi aradığımda ve Türkçe içerikli yeterli aktivitenin bir arada sunulduğu bir platform bulamadığımda oluşturma niyetine girdim.
Sitenin kendisi henüz 10 aylık bir bebek :)
Umarım sizler gibi internet mecrasını doğru kullanan anne-babaların da desteği ve fikirleriyle, bebeğimiz serpilecek; yavrularımız da çok daha sağlıklı ve pedagojik gelişimşerini negatif etkilemeyecek bir bilgisayar dünyasında vakit geçirebilecek.
Sitemiz 3-4 nisan tarihlerinde altyapı ve hosting yenilenmesi dolayısı ile ulaşılamaz durumda :(
5 nisan pazartesi günü konuk olarak bekleriz :)
Tekrar teşekkürler paylaşımınıza, size de kolaylıklar diliyorum

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template