Sanaldan Gerçeğe Dönüştük!

Salı, Nisan 27, 2010 | Kategori: |
Nalan'ın Evi'yle Annelerin Günlüğü kucaklaştı.
Geçenlerde sanal ortamda Nalan abla, Ankara-Batıkent'teki eviyle ilgili bir kaç fikir sordu. Ben de yapabildiğim kadar yardım ettim.
-"Aslında ben de iki gün Batıkent'te olacağım" dedim.
-"Görüşsek ne güzel olur" dedi.
Dün,
-"Kızımı parka götüreceğim, sen de gelir misin" dedim.
-"Tabi" dedi. 15 dakika sonra buluştuk.
Ben biliyordum zaten böyle şen şakrak olduğunu. Neşeyi, huzuru nerde bulacağını iyi bilen biri olduğunu. Becerikli, düşünceli....
Nalan abla için bunun gibi bir sürü şey söylenebilir.
Yanında yaptığı deri bilekliklerden getirmiş bana. Harika, bir de yakıştı ki!
Kızım izin verdi, kendi kendine oynadı, biz  de sohbet ettik. Sanal arkadaşlarımızdan konuştuk. Bana bloğumla ilgili tavsiye verdi.
Tabi yetmedi zaman, hemen bitti, rüzgar çıktı, kızım sıkıldı...
Ayrıldık Nalan ablayla. Ama yine buluşmak üzere...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nalan on Nisan 27, 2010 dedi ki...

Seni tıpkı düşündüğüm gibi buldum ,canım benim.
Tatlı kızın ve sevgili anneni de çok sevdim.
daha sık görüşebileceğimizi umarak tekrar tekrar öpüyorum seni.
Bana zaman ayırdığın ve yüzyüze gelebildiğimiz için çok mutluyum
en iyi dileklerimle

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template