Abiye Elbise Alış Verişi

Çarşamba, Mayıs 05, 2010 | Kategori: |
Bir kere giyileceği belli olan giysileri almak da çok zorlanırım.
Gelinlik örneğin...
Ben kendi istediğim gibi diktirip, geri iade etmiştim. Kiralamıştım yani.
Gelinliklerini saklayanları hiç anlayamam. Evde o dolaptan o dolaba dolaşa dolaşa kirlenirler...
Bir de özel günler için alınan veya diktirilen kıyafetler...
Düğün, nişan vs...
Yaklaşık 15 gündür bir yakınımızın düğünü için bir şeyler bakınıyorum. Ama hiç birşey bulamıyorum.
Hem düğünde giyeyim hem de arada bir işte giyeyim dedim ama ikisini birleştirebileceğim bir kıyafet bulamadım.
Zaten iş sadece kıyafetle bitmiyor, ayakkabı, çanta...
2 günlük Ankara tatilimde yeni açılan bir alış veriş merkezine gittim. Via/Life- Fashion. Gerçek outlet mağazaları var. Gerçek diyorum çünkü çoğu outlet yazıyor ama normal mağaza fiyatları ve ürünleri oluyor. Neyse İpekyol'da çok güzel bir abiye elbise buldum. Tam benlik.
Şimdi sıra elimdeki ayakkabıları ona uydurmak için çalışmalarda..
Bir de çanta aldık mı bitti. Ohhh...
Abiye alış verişi sıkıntı yani. Şu evlenen genç çiftler neden "biz evlendiiiiik" diye gelmezler ki! :)
Ayakkabımın dönüşüm projesini de sizinle paylaşacağım.
Ankara'daki şanslı bayanlara bu Via/Life- Fashion Outlet alışveriş merkezini tavsiye ediyorum.
Bu arada internette abiye birşeyler ararken bu çok hoş eteklere rastladım. Dolce&Gabana ya da Cloe markalarının etekleri bunlar. Tabi fiyat konusunda yanına yaklaşamayız. Yahu zaten evde dikmek ya da diktirmek çok kolay olmaz mı? Baksanıza hepsi çok kolay...

Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nalan on Mayıs 06, 2010 dedi ki...

güle güle giy,
gelirken kumaşını al getir de bi etek dikivereyim ben sana istediğinden:)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template