Prenses Aksesuarları

Cumartesi, Mayıs 29, 2010 | Kategori: |
En az 3 yaşında kızı olanlar bilir, prenses eteği, dans ayakkabısı, simli tokalar çok önemlidir. Simli olsun ne olursa olsun. Ya da renkli tüylü kıyafetler, aksesuarlar...
Amcasının düğünü için beyaz bir elbise aldık ama tabi sadece elbiseyle olmaz. Bunun süslü prenses çantası var, kelebek kanatları ve süslü tokaları var...Var da var.
Ee.. insanın elinden her iş gelince, bunlara para verip alamıyorsunuz değil mi hanımlar :)
Benim hiç kullanmadığım kırmızı çantama sıcak slikonla kurdele yapıştırdım.





Bebekken hediye gelen, emekleme arkadaşı bozulmuştu ama kanatlarını birşeyler yaparım diye atmamıştım. Onu birleştirip kelebek kanadı yaptım. Üzerine simli kabartma boyadan desen çizdim.





Tokaları ise anlayacağınız gibi yine basit yöntemle hallettim. Düğüne hazırız.
Buradaki işlemlerin piyasa fiyatı yaklaşık 45-50 TL.
İki gün sonra unutup, bıkıp bir kenara atacağı aksesuarlara bu kadar para verilmez değil mi?
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

nalan on Haziran 18, 2010 dedi ki...

On marifette yazıyı okudum birden senin yazmış olabileceğini düşündüm.Onmarifette olup olmadığını hatırlayamadım isme bakınca anladım.
ilginç değil mi?
Bana çok ilginç geldi.Hissetmeme şaşırdım.
cici kızımız bunlarla düğünde peri kızı gibi olacak desene ellerine sağlık .Dikkat et gelini kıskandırmasın:)))

göndermeden önce tarihe baktım da düğün yapıldı belkide
eh bu arabenim kusuruma bakılmaz mazeretliyim
Fotoları görürüz değil mi?
Artık yavaş yavaş işler yoluna giriyor ama ev iki ev eşyası sığdırıldığı için depo görünümünü sürdürüyor.
:)))

Neslihan Toker on Haziran 18, 2010 dedi ki...

Evet çok enteresan, kalp kalbe karşı derler...
Ya benim yazıdaki ukalalığıma ne demeli :)
Marifetliymişim de her iş gelirmiş de..
Kendi yazıma okudum güldüm :)
Düğün oldu bitti de kızı hiç güzel fotoğraflayamadık malesef :(
Evini çok merak ediyorum, ah bir gelsem de görsem.
Sevgiler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template