Karakola İşiniz Düşerse!

Perşembe, Ağustos 26, 2010 | Kategori: |
Karakola işiniz düşerse; SAKIN KARAKOLA GİTMEYİN!
Bu da ne demek şimdi de demeyin :)
Hemen bilgisayarınızın başına geçin, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün internet sitesine girin.
"Online İhbarı" seçin. Sonra bulunduğunuz şehir, sonra da ihbar mı, şikayet mi edecekseniz onlardan birini.
Açık adınızı, adresinizi, telefon bilgilerinizi verin. Size ulaşılması için. Şikayetinizi yapın, yan gelip yatın.
Bunları nereden mi biliyorum!
Hani geçen gün benim başıma kötü bir şey gelmişti, banka kartımı ATM'de unutmuştum, hesabım boşaltılmıştı....
İşte o gün, ben biraz önce anlattığım işlemleri yapmıştım.
Param geri dönünce de aynı yere şikayetimi geri alıyorum yazıp, paramınn döndüğünü bildirmiştim.
Ama iki gün önce iş yerime; iki bey geldi. Nazik, eli yüzü düzgün, polis...
"Neslihan hanım şikayetinizi geri andığınızı yazmışsınız ama, sizden bunu yazılı almak zorundayız" dediler.
"Paranızı gerçekten aldınız mı, şikayetçi değil misiniz" dediler. Dilekçe hazırlayıp imzaladım.
Haklı olarak onlara şunu söyledim.
Kapınıza gelince bu kadar ilgilenmiyorsunuz!
"Bu maili alır almaz mutlaka ilgilenmemiz gerekiyor efendim" dediler.
"Ama hepsi sizin gibi olmuyor, adını bile yazmıyorlar ulaşıp konuyu çözemiyoruz" dediler.
Alın işte benden size süpper bir tavsiye....
Karakola işiniz düşerse karakola gitmeyin....
Bilgisayarın başına oturun...
Sevgiler...
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template