Merhaba...!

Cuma, Ağustos 13, 2010 | Kategori: |
Biraz ara verdim, herkese merhaba ve iyi ramazanlar.
İstanbul'un sıcaklığı, nemin tavan yapmasının ve nefes alamayışımız dışında herşey gayet iyi.
Google sorunları devam ediyor, benim sitem bazı bilgisayarlarda gözükmüyor olsa da; ben yine paylaşımlarıma devam ediyorum.
Biraz kafa iznine çıkmıştım, öyle tatile gitmişliğim falan yok.
Ela, büyüdü, uzadı, zayıfladı. Geçenlerde enfeksiyon kapıp ateşlenince hiç bir şey yiyemedi. E bir de sıcak üstüne tuz biber. Hiç zorlamadım, aç kalmasın diye hafif bir şeyler o kadar.
Okulu haftada iki kez havuza götürüyor olsa da, az çocuk kaldığı için morali bozuk.
Eee ne yapalım biz o kadar şanslı değiliz. Anneannenin yanında olsaydık, biz de yaz tatilinde okula vermezdik Ela'yı, doya doya tatil yapardı.
Eylül ayı boyunca tatil yaptırmayı düşünüyoruz.
Çalışan anneyle, daha yeni boyun fıtığı olmuş baba olarak bunu nasıl başaracağız hala bilmiyorum. Ama çevre yardımlarıyla başarabilirmişiz gibi duruyor. Yavrucak hiç olmazsa yılda bir ay tatil yapsın :)
Bayramı ve bizim bir haftalık Antalya tatilini saymazsak sadece 9 gün bir yerlere bırakmamız gerekiyor Ela'yı.
Yaşayıp göreceğiz.
Öğretmeni Eylül'de evleneceği için bir ay kadar önce "ben tatile gidiyorum" diyerek okuldan ayrıldı. O zamandan  bu zamana öğrencilere -klasik, "çocuk bu unutur"- mantığıyla davrandılar ve doğru açıklamayı yapmadılar. Artık günde 5 kez "Burçak öğretmenim ne zaman gelecek", "belki bugün gelmiştir" diye söylenince; okul müdüründen rica ettim gerçeği söyleyin diye.
Öğretmenini telefonla arayıp "çok özlediğini, düğününde elbisesini tutmak istediğini" söyledi. Öğretmeni de "yarın gelip sizinle oynayacağım" demez mi! 10 gün oldu ne gelen vaaaarrr ne giden!
Diğer çocukları bilmem ama benim kızım, ilk öğretmenini bir ayda unutacak kadar duygusuz değil !
O da, sevdiğimiz insanlardan bazen böyle ayrılmamız gerektiğini yaşayarak öğrenecek...
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

annesiningülü on Ağustos 13, 2010 dedi ki...

of ya ne sorumsuzluk bu :(
madem gelmeyeceksin söz verme. çocuk hiç unuturmu verilen sözleri
ayrıca birde hoşgeldiniz :)

nalan on Ağustos 14, 2010 dedi ki...

Önce hoşgeldin canım,özlemiştik ama bizler de sen gibi sorunlarla boğuşmaktan kendimizi kaybediyoruz adeta.
neyse hoşgeldin.
baba için Ela için geçmiş olsunlar.
sözünü tutmayan öğretmen için ne demeli biliyorum ama yazmayacağım.önemli sorunları çocuklarını unutturmuş besbelli.
ne diyelim.
güzel ve serin günler dileğimle öptüm ikinizide,
eşine çok dikkat etmesini boynu ağrıyan biri olarak hatırlatayım.Genç ve olay taze iken inşaallah geri dönüş çabuk olur sağlığına kavuşur

Cocukla Cocuk on Ağustos 14, 2010 dedi ki...

Allah allah ya çocuklara her zaman gerçeği söylemek gerektiğini, yapmayacağın sözlerin verilmeyeceğini, onları üzeceğini nasıl bilmez gelin öğretmenimiz , üzüldüm Ela adına.
Eylül tatili çok güzel olur , 9 gün çok değilmiş zaten
sevgiler

Neslihan Toker on Ağustos 15, 2010 dedi ki...

Merhaba Bahar, sorma, ben böyle şeyleri söyledikçe "gıcık anne" oluyorum :(
Teşekkürler...
Merhaba Nalan Abla, geçmiş olsun dileklerini ilettim:) İnşallah çabuk geçer hakikaten. Öğretmenlik senin annemin zamanında kaldı ne yazıkki...Nerede öğretmen okulu mezunları! Hepsi emekli bitti.
Ben de sizi özledim, öpüyorum.
Merhaba Çocukla Çocuk, ben ne kadar detaycıysam onlar da o kadar esnekler. Hangisi iyi bilemedim.
Eylül'ü iple çekiyoruz gerçekten güzel oluyor. Sevgiler...

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template