Sıcak Başıma Vurdu!

Cuma, Ağustos 20, 2010 | Kategori: |
Dün hiç kimsenin yaşamasını istemediğim bir olay yaşadım. Çok kötüydü ama sonu iyi bitti.
Önceki gün, işte çok yoğun bir gün geçirdim. Tam çıkacakken bir iş daha çıktı, onu da yaptım ve Ela'yı almaya geç gittim. Hem bunun stresi hem işte yaptığım şeyleri düşüne düşüne Yapı Kredi Bankası'nın ATM'sinin başına gittim, 10 TL çektim. Parayı cüzdanıma koydum, hızla yürüyerek Ela'ya gittim.
Okuldan bir taksiye bindik ve arkadaşını ziyarete gittik.
Dün sabah kızımı okula bıraktım ve tekrar para çekmek için yine aynı ATM'nin başına geldim. Cüzdanımı, çantamı arıyorum banka kartım yok. Başımdan aşağı soğuk terler boşalıyor. Nerde bu kart!!!
Hatırladım ki 10 TL'yi cüzdanıma koydum ama kartımı ATM'den almadım!!!! EYVAAAAHHH....
Hemen bankayı aradım, kartımı iptal ettirdim. Sordum hesabımdan para çekilmiş mi? EVET, hesabımdaki bütün para çekilmiş :(
Ben gittikten sonra hemen başka bir kişi ATM'ye gelmiş ve benim işlemlerime devam etmiş, bütün paramı çekmiş:(
Ha kapkaç yapıp çantamı çekip almış, ha ATM'den almış, aynı şey...
Paraya mı acıyım yoksa yapılan bu iğrenç harekete mi üzüleyim bilemedim. Çok dokundu bana bu :(
Bu mübarek günde arkamdan seslenseydi duyar hemen dönerdim diye söylendim.
Eşimi arayıp anlattım ama ağlama krizi eşiliğinde...
Sakinleştirmeye çalışıyor, ne olacak hiç üzülme diyor ama nafile. Yapılan hareket çok çirkin çünkü.
İşte bütün gün, mide ağrısıyla kıvrandım.
Saat 16'da iş telefonumdan Yapı Kredi Genel Müdürlük'ten bir bayan aradı.
-Siz kartınızı ATM'de mi unuttunuz?
-Evet.
-Onu bulan kişi bizi aradı. Gökçen Bey.
-Hesabımı boşalmış :(
-Yok yok üzülmeyin, paranızı çekmiş ama hepsini size iade edecek, bize telefonunu bıraktı.
-Aaaa bu ne güzel bir haber...!!!!
Meğer sandığım gibi olmamış.
Etiler'de bir restoranda ( Eat'n Joy) çalışan garson arkadaş, benden hemen sonra ATM'ye gelmiş. Kartsız işlem yapacakmış, ama menüde bulamamış, "işleme devam etmek istiyor musunuz? sorusuna evet demiş. Bir de bakmış ki ...TL karşısında. Çekmiş parayı doooğru şefine götürmüş. Olayı anlatmış.
Şefi almış parayı bankaya gitmiş, banka da bana ulaştı.
İş çıkışı, gidip paramı ve iptal ettirdiğim kartımı Gökçen'den aldım.
"Demek sizin gibi insanlar varmış, teşekkür ederim" dedim.
İkisine de sarılıp öpecektim o sevinçle... :)
Ama ayıp olur diye yapmadım :)
Benim yıllar önce çantamdan düşürdüğüm telefonumun geri döndüğü gibi bu da geri döndü.
Bende bir sihir var sanırım :) Hep iyi insanlarla karşılaşıyorum.
Umarım Yapı Kredi ATM'si de Garanti Bankası'nın ATM'si gibi önce kartı verip sonra parayı verecek sisteme geçer.
Şimdi benim kahramanlarıma ne hediye alsam diye düşünüyorum, onlar benim süper kahramanım...
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

annesiningülü on Ağustos 20, 2010 dedi ki...

oy canım çok geçmiş olsun
valla ben oturup ağlayacak kıvama geldim ama sonu güzel bitti :)

nehirineylemleri on Ağustos 21, 2010 dedi ki...

Eyvah demişim okurken Nehir'in babası noluyooo dedi, neyse ki mutlu son ..

nalan on Ağustos 22, 2010 dedi ki...

Ah Neslihancığım iki gün nette turlamadım neler olmuş,Nedretin babası vefat etmiş,okudum onu arayıp konuştum tekrar döndüm bu kez senin hikayeyi okudum yarıda bırakıp telefona gidiyordum ki sonunu getirince hah dedim yüreğim ağzıma geldi.
Dikkatli olmak lazım ama insan yapıyor bazen böyle şeyler.
Verilmiş verilecek sadakan varmış ama yüreğinin kalkması,geçirdiğin şok da yeterince üzmüş seni.
unut canım,çok öptüm.

Neslihan Toker on Ağustos 23, 2010 dedi ki...

Bahar, Nehirin Eylemleri ve Nalan Abla;
Hepinize teşekkür ederim.
Yüreğiniz ağzınıza geldi ama, okuyanlar bir silkinsin dikkat etsinler, bana olan onlara olmasın diye paylaştım. Yoksa yazılacak birşey değil pek...
Sevgiler...

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template