Korkulu Rüyalar

Perşembe, Eylül 16, 2010 | Kategori: |
Yaz başından beri rüyasında korkunç kraliçeyi, canavarı ve cadıyı gördü kızım.
Sabahın erken saatlerinde bazen ağlayarak, bazen de huzursuz bir şekilde uyanıp rüyasını anlattı.
Bu korkunç kraliçenin ve cadının hikayesini burada anlatmıştım. Elimizde olmayan nedenlerle Disney ürünü olan konuşan kitaptan görmüştü. Ama canavar mevzusu okuldaki arkadaşlardan. Zira doğru düzgün televizyon izlemeyen bir çocuk Ela.
Ben bir defasında yatarken "uyumak istemiyorum, cadı gelecek rüyama" dediğinde; "eğer yatağın tertemizse, sen de temizlenip yatarsan kötü rüya görmezsin" demiştim. O yüzden elleri, ayakları, popoyu yıkatmadan yatmıyor artık.
Şu günlerde yine başladı korkulu rüyalar...Uyanıp anlatıyor bir de ayrıntılı olarak. Bütün günü de huzursuz geçiyor malesef.
Şimdi bir döneme girdi diyor, sabrediyorum bu huysuzluklara, umarım devamı olmaz (:
Bu sabah "niye babam asansör düğmesine bastı, ben basacaktım" diye ağlayıp, devamında kırmızı böcekli rüyasını anlattı. "Haydi eve geri dönelim, ben basacağım düğmeye" diye devam etti. Neyseki ikimiz de bu tarz mızmızlıklara papuç bırakmıyoruz. Bakalım rüyalarla karışık, kafası karıştığı için yaptığı mızmızlıklar ne zaman bitecek...
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

özlemnitta on Eylül 17, 2010 dedi ki...

Hatırlıyorum da o yaşlarda benim kızımda öyle korkunç rüyalar görürdü.Dev konuşan kaplumbağalar,köpek balıkları,cadılar..vs.Şimdilerde onda durumlar iyi..
Ela'da umarım kısa süre sonra tatlı rüyalarına geri döner..

Neslihan Toker on Eylül 24, 2010 dedi ki...

Umarım... teşekkürler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template