Bayram Hazırlığı mı O da Ne!

Cuma, Kasım 12, 2010 | Kategori: |
Yeni işime başlayalı 1 ay oluyor. Meğer akşam 5'de çıkmakla 6'da çıkmak arasında ne çok fark varmış.
Eski iş yerimden daha az mesai yapıyorum ama akşam 6'da çıkıyorum. Eve 6.30'da geliyorum. Metrodayken kafamda binlerce iş.
- Yemeğin yanına makarna mı, pilav mı yapsam?
-Ela okuldan geldiğinde ellerini yıkamış mıdır?
-Meyve yemiş midir?
-Yemekten uyku zamanına kadar, hem Ela'yla oynayıp hem de kalan ütüleri yapabilir miyim acaba?
-Ela'yı uyuttuktan sonra, dinlensem mi, kızın elbisesini dikmeye devam mı etsem, internete mi takılsam, uyusam mı....!?
-Metroda koşarak gitsem bir önceki treni yakalayabilir miyim? vs. vs. vs.
Sabah uyanınca da;
-Ela çizgi film izlerken sevmediği okul eşofmanlarını giydirsem itiraz etmez...
-Portakal sıkıyım, kaç gündür yumurta yemedi, pişireyim...
-Servis şimdi telefonu çaldıracak...
-Ela'yı giydir, kahvaltısını yaptır, saçlarını tara....
Bana kaldı 15 dakika....
Dolabı aç, eline geçeni giy, aynaya bak ama makyaj falan yapma, servis telefonu çaldırdı. FIRLA....
Ela'yı kucakla ve 100 küsür basamaktan caddeye çık, servise kızı ver ve metroya yürü. İşe gittiğinde ev kadınlığından sıyrıl, iç mimar ol. Saat 6'ya kadar.
Böyle koşturmacada bu sabah tırnaklarımdaki ojenin dehşet kötü olduğunu gördüm. Şimdi öğlen arasında koşturup bir kozmetik bulacağım ve ojemi silip yenisini süreceğim.
Bu sebeplerden bayram tatilinde kendimi annemin kollarına atacağım. O bana, ben de kızıma bakarım artık :) Ya da O hepimize :)
Hepinize kazasız ve mutluluk dolu bayram diliyorum.
Related Posts with Thumbnails

3 yorum:

lolipu on Kasım 12, 2010 dedi ki...

ayyy Neslihancım biz çalışan anneler ne yapacağız böyle. Ben tükendim artık. Tatil falan bile kesmiyor beni. Hatta daha bile yoruluyorum desem:(
Sana da iyi bayramlar, annenim kollarına atıver kendini. Benim annem de geliyor İstanbuldan:))))

Neslihan Toker on Kasım 12, 2010 dedi ki...

Tatilde ben de aynen çok yoruluyorum :)
Sağlık olsun da...
Sana da bol anne kucaklı tatiller :)
Belki karşılaşırız. Hihi...

annesiningülü on Kasım 14, 2010 dedi ki...

iyi bayramlar canım
çok çok dinlenmeler sana kızınla :)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template