Fatih’in Çarşamba Pazarı

Perşembe, Nisan 14, 2011 | Kategori: |

pazarBir Ankaralı olarak dün gittiğim Çarşamba Pazarı’nı ağzım açık bir vaziyette dolaştım. Ankara’da böyle nimetler yok ne yazık!

Kayın validemin çoktandır bahsettiği pazara ancak dün fırsat bulup gittik. Biz Mecidiyeköy’den Yenibosna otobüslerine bindik. İMÇ çarşılarının ilk durağından bir sonraki durakta indik. Yani İMÇ’nin karşı tarafındaki sokaklarında diyebiliriz.

Bu pazarın benim için en önemli özelliği “parça kumaş” satılması. Parça kumaş, perde, kurdela, lastik, ip….

Saat 10’da başladık, 13.30’a kadar gezdik de gezdik. Ben sürekli “aaaaaa…” “aaaaaa…ne güzeelll” demekten kendimi alamadım. 1 TL’ye çok güzel kumaşlar aldım. Değerlendirdiğimde sizinle paylaşacağım. Bu sürede sadece parça kumaşları gezebildiğimizi; hazır giysi satılan, sebze meyve satılan bölümlere gidemediğimizi söylemek isterim. Eğer Fatih’deki Çarşamba Pazarı’na gitmek isterseniz sabahtan yollara düşmenizi tavsiye ederim. Ankaralılara ise İstanbul gezi yerlerine Çarşamba günlerinde Çarşamba Pazarı’nı ziyaret etmelerini öneririm…

Ankaralı arkadaşlarımın siparişleri varsa almaktan mutluluk duyarım…Çünkü haftaya bir kez daha gideceğim Gülümseme

Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nalan on Nisan 29, 2011 dedi ki...

Siparişim,benim yerime de gez.Son yıllarda gidememiş olsam da bayılırım oraya

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template