Annelik Ne Demek?

Pazartesi, Kasım 14, 2011 | Kategori: , , |
Bu gün hastayım, ne spor ne iş güç hiç bir şey görmüyor gözüm. Mikroplar vücudumu ele geçirirlerken anladım ama tedbir almadığım için şimdi baş ağrısıyla, öksürükle mücadele ediyorum.
Doğal olarak da televizyon ve internetteyim anlayacağınız.
Sabah programlarının birinde tanıdım Meral Tüzün'ü. Bir kitap yazmış. "Sevginin Son Kanıtı" Konusu; kızına ötanazi yapan bir annenin yaşadıkları. Kendisi yaşamış, 17 yıl savaşmış kızının hastalığıyla. Sonra da onu rahatlatmak, "göndermek" için yaşadığı ülkenin kanunlarıyla. Özetle kızına ötanazi yapmış ve küllerini de denize serpmiş Meral Tüzün. Kitabını alıp okumaya şu anki ruh halim müsait değil fakat, sağlıklı çocuklarına her türlü eziyeti yapan annelere tavsiye ederim. Ya da anne olmaya heveslenenlere...
Biraz önce de; öğretmenini sınıfın içinde av tüfeğiyle vuran 15 yaşında bir kız çocuğunun haberini okudum üzülerek. Annesi çok üzülmüştür eminim, neyse ki öğretmeni ölmemiş, yaralanmış.
Şu anki gençler çok hastalar, psikolojik olarak zor durumdalar. Hepsi öyle. Özel okuldaki de devlet okulundaki de. Öğretmenini vuran kızcağız ne kadar gözünü karartmış ki... Cesaretle tüfeği evden almak, okula getirmek, birine onu doğrultmak normal bir genç kızın yapabileceği şeyler değil.
Çocuklarımızı ne zorluklarla büyütüyoruz, kendimizi unuturcasına fedakarlıklarla...
Üşümesin, hasta olmasın, ateşlenmesin diye gözünün içine bakıyoruz.
Büyüdüğünde ise neler yapabileceğini, başına neler geleceğini bilmiyoruz.
Annelik her şeye katlanmak demek...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nalan on Kasım 14, 2011 dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Biz de ailece on gündür hastayız bugün biraz iyiydim dışarı çıkabildim.
O kitabı okumaya şu ara yüreğim kaldırmaz benim de.Annelik zor zenaat:)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template