Kızlara Pelerin

Cuma, Şubat 03, 2012 | Kategori: |
Kızım oldu olası sever böyle giysileri.
Annem örmüştü geçen yıl severek giydi ama artık çok küçülmüştü. İş yoğunluğunun arasında stres atıcı olarak bunu örmeyi istedim. Hemen gidip ip aldım. Dergiyi de bir gazete ek olarak vermiş. Nako'nun modeli. Biraz verilen tarif benim kızıma küçük oldu ama ben tığla az daha uzatmaya çalıştım. Kenarını misinalı şişim olmadığı için tığla döndüm. Biraz şal yaka da zorlandım, annem telefonda anlatmaya çalıştı, galiba becerdim :)
Kızım da 2-3 gündür saçını kestirmekten bahsediyordu, önce vazgeçer diye düşündüm. Uzun saçı olmasını çok seviyordu zira.
Ama ısrarlar devam edince dün gittik kestirdik. Resimdeki son hali. Ela'nın saçları da pelerini de yeni yani...
Pelerini örmek kolaydı tavsiye ederim, tasarımı da iyi olmuş bence. Nako'ya teşekkürler...


Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

Cocukla Cocuk on Şubat 04, 2012 dedi ki...

Benim kızım da çok seviyormuş, geçen de yine farklı bir nako ekine birlikte bakarken söylemesedi bilmiyordum açıkcası.
ama benim korktu takdir ettim gayrerinizi, elinize sağlık. Güle güle giysin Ela

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template