Serbest İç Mimar

Çarşamba, Şubat 01, 2012 | Kategori: , |
Ne kadar ara verdim.... bloğuma yazı yazamadım.
Çok şey değişti hayatımda aslında. Bir de öncelikler sıralamasında ilk 5'e giremedi bloğum. Artık düzenli devam edebileceğim yazmaya. Sanırım daha çok dekorasyon, yaşam tarzı gibi konularla sizinle olacağım. Dün benim bebeğim olan Ela, şimdi kendini kurtarmaya çalışan, kendi kendine hayat mücadelesine başlayan "kocaman kızım" oldu. Bebekliğinde olduğu gibi el işlerinde harikalar yaratmaya devam ediyor.
Hayatımdaki en büyük değişiklik ise artık bir şirkette çalışmadan mesleğimi yapıyorum. Serbest iç mimar :)
Hatta Baltalimanı'nda bir konut bile yaptım. Ondan çok yoğundum ya zaten. Fotoğrafları sizinle paylaşırım ilerde.
Her şeyin bana bağlı olması, onun verdiği büyük sorumluluk, geceleri yerimden hoplatıp çizim yaptırttı. İşte ben bunu çok seviyorum.
Yeni bir tabletim var artık, yanımda gezdirip oturduğum her yerde yazı yazıp sizinle paylaşabileceğim.
Herkese tavsiye ederim; yaşadığımız yerlerdeki detaylar, moralimiz, mutluluğumuz, çalışma performansımız için çok önemlidir. Değişiklik yapacağınız her şey için profesyonellerden destek alınız.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

Necla Şölen on Şubat 01, 2012 dedi ki...

Hayatınızda büyük değişiklikler yapmışsınız tebrikler.Yeni tabletinizi güle güle kullanın darısı benim başıma:=)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template