Ela'nın 5. Doğum Günü

Çarşamba, Mart 21, 2012 | Kategori: |
Bugün hepimiz için heyecanlı bir gündü. Hem okulda hem evde aynı gün parti yapmak biraz cesaret ister. Bilirsiniz.
Artık bir kaç çeşit (fazla değil) hazır yiyecek de alsak fena olmaz dedik.
Okuldaki de evdeki de iyi geçti. Kızımın benden ne zamandan beri istediği balık eteği diktim geçen hafta sonu. Resimde üzerindeki etek, kendi tasarımıdır, ben de naçizane dikmeye çalıştım.
Bu gün her an onun doğum anını düşündüm. Doğup da hemşire bana gösterdiğinde "hah işte doğurdum, işin büyük kısmını hallettim" diye düşünmüştüm. Onu hatırladıkça gülümsedim bugün...
Doğurmak bir insan yetiştirmenin sadece ufacık bir başlangıcıydı halbuki....
İyi ki doğdun kızım...
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template