Hamile Olduğunuzu Düşünüyorsanız

Çarşamba, Ocak 16, 2008 | Kategori: |

Eğer hamile olduğunuzu düşünüyorsanız bundan emin olmanın en etkili yolu kan testi yaptırmaktır. Eczanelerde satılan idrar testleri 7. haftadan itibaren gösterebildiği için çok kullanışlı değil.

Her sağlık ocağında kan testini çok ucuza yaptırabilirsiniz.

Bebeğinizi görmek için doktora gitmekte acele etmeyin. Çünkü, 6. haftadan önce bebeğinizi görme şansınız yok. Ben 5. haftada doktora gittiğimde, ultrasonda sadece beyaz bir iki tane nokta görmüştüm:)

Bu süreyi iyi bir doktor araştırmakla geçirebilirsiniz. Ben Kağan Kocatepe'yi öneririm. Benim doktorum o değildi. Bir kere 4 boyutlu ulstrasona gitmiştim ve hamileliğim boyunca gitmediğim için pişman olmuştum.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template