Bebek Bezi

Çarşamba, Ocak 16, 2008 | Kategori: , |

Hastaneye götürecekleriniz arasında bebek bezi de olmalı. Bu yüzden daha bebeğinizi kucağınıza almadan, onunla ilgili bazı şeyleri satın almak zorundasınız. Bunlardan biri de bebek bezidir. Çocuğunuz sever mi sevmez mi belli değil!!!

Bir tane markayı gözünüze kestirip küçük bir paket alırsınız, öyle de yapmalısınız çünkü memnun kalmazsanız küçük paket biter bitmez diğer markaya geçersiniz.

Ben de öyle yaptım. Hamileliğimin son günlerinde, alışverişe çıktım. Prima "yeni doğan" aldım. Gerçekten ilk bezinizin o olması gerekiyor, çünkü hakikaten çok minik. Tam yeni doğan poposuna göre.

Sonra Prima'dan memnun kalmamaya başladım. Bebeğiniz büyüdükçe dıçkıları da fazlalaşıyor ve bezin arkasından süzülerek dışarı çıkıyor. Ela'nın her kakasından sonra bütün giysilerini değiştirmek zorunda kalıyordum. Hemen Huggies'i denedim. Çok çok memnun kaldım. Her şeyiyle mükemmel. Bacaklarına temas eden yüzey hem çok yumuşak ve bol hem de fazla kakada hiç dışarı bırakmıyor. Tasarımı çok iyi. Bir de belinin kalın olması bebeğin belini tok tutmasını sağlıyor. İyi fikir. Size de öneririm.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template