Göz Yakmayan Şampuan

Pazar, Mayıs 25, 2008 | Kategori: , |

Bebeğimize kullandığımız şampuanın öncelikle göz yakmaması gerekiyor.

Ela hep banyo yapmayı çok sevdi. Sadece başını durularken biraz ıh ıh yapar o kadar...

Son üç yıkamada başını şampuanlarken ağlamaya ve bana sıkıca tutunmaya başladı.

Hiç alışık olmadığımız için şaşırdık ve üzüldük.

Dikkat ettimki şampuanını değiştirmiştim.

Doğduğundan beri Bübchen'in şampuanını kullandım, çok memnundum.

Bir ara, saçları arasında kuruluk gördüm ve değiştirmek istedim.

Halbuki kuruluk şampuandan değil, fazla durulayamamaktandı.

Mothercare'in şampuanını aldım. Ve son üç yıkamadır onu kullandım.

Yeni şampuanı kızımın gözünü yakıyormuş. Banyoda başı yıkanırken bu yüzden ağlıyormuş.

Ela'dan sonra aynı şampuanla kendi yüzümü yıkayarak test ettim ve gözlerim yandı.

Şampuanın üstünde "little softie baby shampoo" ve "no tears and hypoallergenic" yazıyor.

Siz siz olun şampuanı şampuancıdan alın.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template