Hello Kitty

Pazartesi, Mayıs 19, 2008 | Kategori: |

Her şey Ela'nın yaşgününde gelen bu güzel elbiseyle başladı. Hediyelerin içinden bunu görür görmez. Aaaaaa dedi.

Elbise de 3 ayda küçüldü. Önündeki bu güzel Hello Kitty'ye kıyamadım. Dekope edip bir bluzuna diktim.

Elbisenin kalan kısmıyla da......bizim Hello Kitty'mizi yaptım.

Yapılışı:

  • Önce internetten Kitty'nin resmini buldum.
Ekranda yapmak istediğim büyüklüğe kadar büyüttüm ve kağıdı ekranın üzerine koyarak resmin kopyasını çektim. (Biz üniversitedeyden ışıklı masamız yoktu, pencerenin üstünde çizim yapardık böyle)



  • Elbisenin üzerine koyup iğneledim ve kenarlarında yarım santim fazlalık bırakıp kestim.

  • Kağıtları çıkarıp dikeceğim kumaşı kaymasın diye iğneledim ve dikmeye başladım.


İçini doldurmak için elbisesinin altında kalacak, görülmeyecek bir yer seçtim ve 3 cm'lik bir yarık kestim.



  • İçini elyafla doldurdum. Ve yarığı diktim.



  • Elbisesi için yine kağıdı şablon olarak kullanıp farklı bir penye kumaştan kestim.

Kenarlarını temizce içine kıvırdıktan sonra Kitty'nin önüne ve arkasına diktim.

  • Şimdi sıra süslerde. Gözlerini, burnunu ve bıyıklarını nakış ipiyle tığla ördüm ve diktim.
  • Başındaki tokasını da kırmızı kurdaleden yaptım.






İşte bizim Hello Kitty. Ela sabah yatağında bunu görünce çok şaşırdı ve sevindi.

Size de tavsiye ederim...
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template