Kartondan Taçlar

Salı, Kasım 04, 2008 | Kategori: , |

Kızımla havaların kötü olduğu zamanlarda evde canımız çok sıkıldı. Onu nasıl oyalarım, neler öğretirim diye düşünürken böyle birşey aklıma geldi. Renkli kartonlar, yapıştırıcı ve makasa ihtiyacımız var.

Kırtasiyeden kartonları alır almaz eve koştum ve kızımı da yanıma oturtarak, benim neler yaptığımı izlemesini sağladım.

Biraz daha büyüdüğünde bu tarz el becerilerinin gelişmesini çok istiyorum. Şimdiden beni izleyerek ilgilenmeye başladı bile...

Benim aklıma gelenler, kızımın şu sıralarda dikkatini çeken şeylerdi: Kızıldereli tacı, Daisy'nin kurdelesi ve tavşan kulakları gidi.

Önce kızımın kafasının çevresini ölçerek tacı kesip yapıştırdım. Sonra da üzerindekileri...



Sizin çocuğunuz nelerle ilgileniyor?
Related Posts with Thumbnails

5 yorum:

Damla on Kasım 05, 2008 dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Biz de evde dergilerden resimler kesip, beyaz bir kağıda yapıştırarak kolaj yapıyoruz(babasının buluşu). Ona plastik bir makas aldım, henüz kesemese de ısınıyor. En azından makasa dokunma demek yerine, al bu senin makasın sen bununla kes, demiş oluyoruz. Sonra duvarına asıyoruz. Duvarında minik tahta mandallar yapışık (fırsat olup da resimlerini koyamadım ki Kitubi'ye). Kolaj kolaj diye heyecanla gösterip, kiminle yaptıysa, ablanla (bakıcısı), babanla yaptık, yaptık diye anlatıyor. O kesip yapıştırdığı objeyi de asla unutmuyor.

cocuklacocuk on Kasım 06, 2008 dedi ki...

çok güzel bir çalışma. Hiç merak etme annesi büyüyünce o harika faaliyetler yapacak

feyza dedi ki...

çok üzel bi çalışma olmuş...

Annelerin Günlüğü » Blog Archive » 20 Aylık Bebeğin Oyun Oynaması on Kasım 26, 2008 dedi ki...

[...] Kartondan oyuncaklar..vs. [...]

Adsız dedi ki...

güzelmiş

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template