Buzdolabı Süsü (Magnet)

Çarşamba, Ocak 14, 2009 | Kategori: |


Hepimizin evine su, feast food, tüp, pastane firmalarından magnetler gelmiştir. Ben onların işe yaramayanlarından kızıma hergün çıkarıp takabileceği, neşeli magnetler yaptım.

Yapılışı:

Kızımın dergilerinden magnet olabilecek resimler seçtim ve kestim.



Bu resimleri kullanılmayan magnetin üzerine koyarak kestim ve yapıştırdım.



İşte neşeli ve bebeğim için çok kullanışlı magnetler.

Onları hem burdolabına hem de odasındaki radyatöre yapıştırıyor... :)
Related Posts with Thumbnails

5 yorum:

cocuklacocuk on Ocak 19, 2009 dedi ki...

harika olmuşlar

Buzdolabı Magneti Kardan Adam | Annelerin Günlüğü on Ocak 21, 2009 dedi ki...

[...] yaptığım buzdolabı magnetlerinden yola çıkarak bir kardan adam magneti [...]

esra dedi ki...

ayrıca çok yani muhteşem bende yapıcam ayrıca ben 13 yaşındayım ve harika

esra dedi ki...

çok harika ama ben o mıknatısları nasıl yağıştırdığınızı merak ettim

Annelerin Günlüğü on Ocak 24, 2009 dedi ki...

Mıknatısları da sıcak slikonla yapıştırdım. Başka herhangi kağıt yapıştırıcısıyla da yapışabilir. Mısnatısın diğer yanı kağıt ya!

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template