Çocuklara Maske

Salı, Şubat 03, 2009 | Kategori: , |

23 aylık kızım kedileri çok seviyor. Hatta evde kedi taklidi yaparak geziyor, beni ya da sevdiği başka birini öpmek istediğinde kedi gibi yalıyor.

Geçen gün bu maskeleri 10 marifette görmüştüm. Hemen kütüphaneme kaydetmiştim.

Dün Ela'nın sıkıldığı ve dışarı çıkamadığı günlerden biriydi. Eğlensin diye gizli saklı yaptım kediciği.

Sonra da onunla beraber boyadık. Kendisi de oyuncak yapmaya katkıda bulunmuş oldu.

Yapılışı:

Maskeleri A4 kağıda bastırıp, kalın olsun diye bir kartona yapıştırdım.

Kenarlarından kestim ve gözlerini çıkardım. Sonra da sulu boyayla boyadım (isterseniz renklileri de bastırıp boyamak zorunda kalmazsınız).

İki kenarından makasla keserek delikler oluşturdum ve makina lastiği bağladım. Ve işte birimiz palyaço birimiz de kedi oluverdik.

Çok sevdi, şaşırdı ve minnettarlığını beni yeni maskesiyle yalayarak gösterdi:)

Para harcamadan da çocuklarımızın zekasını geliştirebilir, onları eğlendirebiliriz.
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

aynice dedi ki...

süper olmuş arkadaşım benim oğlumunda kedi takıntısı var hatta ailecek kedi takıntılıyız her pazar kahvaltıdan sonra oğlumla babası ellerinde bir poşet kedi maması sokak sokak dolaşıp kedi maması veriyorlar bütün kediler peşlerinde dolaşıyorlar bir gün kediler onları kaçıracak diye korkuyorum

BÜŞRA on Şubat 17, 2009 dedi ki...

BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEN DE YAPICAM ONDAN ÇÜNKÜ DERSİM NASIL YAPILIŞINI VE REMİNİ GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN TŞK.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template