Küçük Mekanlar İçin Dekorasyon Önerileri

Perşembe, Şubat 19, 2009 | Kategori: , |

Evlendiğimde 80 m2'lik evimizde oturacağımız için sevinmiştim. Hem işi az olacaktı, hem de sıcak ve samimiydi.

Küçük evi dekore etmekse çocuk oyuncağıydı..ne de olsa 10 yıllık iç mimarım:)

Ama evdeki hesap çarşıya uymadı, terzi söküğünü dikemedi.

Evlilik hazırlığı döneminde ben çok yoğun tempolu işime başlamıştım. Bırakın evin tadilatıyla ilgilenmeyi, gelinlik provalarına bile gidemez durumdaydım.

İşimden ayrılıp evde bebeğime bakmaya başladığım zaman ise küçük evin zorluklarını gördüm.

İşte bazı zorlukları gidermek ve dağınıklıkları ortadan kaldırmak için yaptığım ve önerdiğim küçük mekanlar için dekorasyon fikirlerim:

Saç kurutma makinası:

Banyodaki saç kurutma makinasını; eviye dolabının yanına asmak, hem göz önünden kalkacağı için hem de kullanırken pratik olacağı için iyi bir çözüm oldu.



Bu askının yapılışını daha sonra tarif edeceğim.

Kirli Sepeti:

Aslında en iyisi dolap içinde çözmektir. Ama mümkün olmadığı için böyle bir çözüm buldum.



Kapıdan girdiğimizde sağda çok dar bir boşluk kalmıştı, hazır satılan hiç bir kirli sepeti buraya olmuyordu.

Ben de uygun genişlikteki karton kutunun üzerini bir kumaşla kapladım, hatta içine yine kartondan beyaz - kirli ayracı bile yaptım.

Süpürge Sapının Yeri:

İkea sağolsun ülkemize de geldi de biz de rahat ettik. Artık diğer firmalardan kazık yemiyoruz.



Anlayacağınız bu askı İkea'da satılıyor. İstediğiniz bir odanın kapı arkasına ya da uygunsa dolabınızın içine bile monte edebilirsiniz.

Mutfak Servis Camı:



Salonumuz küçük olduğundan eve yerleşmeden önce verdik bu kararı. İyi de oldu. Salona bir derinlik kazandırdı. Masayı hemen yanına koyduğumuz için toplamak ve yerleştirmek çok kolay oluyor.

Küçük mekanlar için dekorasyon önerilerine devam edeceğiz...
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

cocuklacocuk on Şubat 21, 2009 dedi ki...

güzel öneriler hepsi devamının geleceğine sevindim kendi adıma:)
süpürge sapı asmak için olan aparati ozellikle begendim..

nalan on Mart 10, 2009 dedi ki...

ben de bu süpürge sapı asmak için olan aparati nasıl görmedim diye hayıflandım.Bu ist.seferimde bir daha ikea yapmalı.
sana komik bir şey söyleyeyim.
burasının bir kişisel blog olduğunu ancak bugün farkedebildim.:))
ben hep şirket filan gibi bir oluşum sanıp geri dönmüyor soruyu yanıtlayıp çıkıyordum.
seni ekledim.
sevgiler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template