2 Yaş İçin "Beceri Geliştirme Hareketleri"

Cuma, Nisan 10, 2009 | Kategori: , |

Havalar bir türlü ısınmadı. Sanırım bu da bizim işimize yaradı.

Bütün gün televizyon başında, süper kelimeler ezberleyip bilmiş bilmiş bir kız olacağına; boncuk kutularının, resim çantalarının olduğu garip bir kız oldu benim kızım:)

Geçen gün beraber Tahtakale'ye gittik. Acelece bir boncuk mağazasına girip birşeyler aldım.

İlk gün, ortaya birkaç kolye çıktı tabi.

Sonra da kızıma oyalanacak, çok güzel bir aktivite.

"Kolye yapmak istiyooom" deyip, boncuk çantasını getiriyor bana.

Açıyorum çantasını; istediği sırada, istediği kadar diziyor boncukları ipe. Nasıl keyif alıyor anlatamam.



İpi, suni deri olduğu için kolaylıkla takabiliyor. Bitirdikten sonra bazen takıp boynuna geziyor, bazen de çıkartıp yeniden, farklı sırada tekrar diziyor.

"Anne gibi kolye yapıyoooom" diyor, ben de mest oluyorum.

Sizi de bu "harekete" bekliyorum. Tavsiye ediyorum.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

CİCİ KIZ Diyor ki, dedi ki...

bence kolye yapmak çok zevkli bi iştir

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template