Cam Sanatı ve Annelik

Cumartesi, Temmuz 25, 2009 | Kategori: , |

Kızımı götürdüğüm parkta, çok akıllı ve saygılı iki kardeş görüyorum her gün. 8-13 yaşlarında ağabey ve kız kardeş. Oyun oynamanın ölçüsünü, diğer çocuklara yaklaşımlarını, büyüklere saygılarını izliyorum ve gururlanıyorum. Çünkü bu çocuklar büyüyüp öğretmen, mimar ya da yönetici olduklarında gözüm kapalı güveneceğim yaptıklarına.

Onlar oynarken bankta oturan, sevgiyle çocuklarını izleyen çocuklara göre genç bir anneleri var. Her gün merhabalaşıyorduk ama dün tanıma ve hikayelerini dinleme fırsatı buldum.

O, işinden çocukları için vazgeçen annelerden. Tam vazgeçmek denemez evinden hala işini yapmaya devam ediyor.

Cam sanatçısı ve çok güzel takılar, aksesuarlar yapıyor. Yani boş ev hanımlığı yapmak yok.

İsterseniz sipariş verebiliyorsunuz. www.benekliboncuk.com

Her zaman böyle emekçi bayanlara yer vereceğimi söylemiştim ya!

Ben küpelerini çok beğendim. Sizlere de tavsiye ediyorum.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

cocuklacocuk on Temmuz 28, 2009 dedi ki...

çok takdir ettim yaptıklarını da görünce ne güzel cocuklar yetiştirmiş ayrıca tebrik ediyoruz kendisini

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template