2.5 Yaşındaki Çocukta "İnat"

Cuma, Eylül 04, 2009 | Kategori: |
Herkes hal hatır sorarken, kızımın 2 yaş döneminin nasıl geçtiğini soruyor!
"İyi, bir sorun yok" diyorum. Hakikaten öyle hiçbir şey yapamadığımız, bütün dizginleri ona bıraktığımız bir durumu olmadı. İnatçılık hariç:)
Kızımın bu sabahki inatçılığını sizinle paylaşmak istiyorum.
Aslında biz yemek yerken televizyonu açmıyoruz, açıksa da kapatıyoruz.
Ama son bir kaç gündür, çok çok sevdiği çizgi filmin saati erkene alındığı için televizyon açık kahvaltı yapıyoruz.
Bugün kahvaltıdakileri de beğenmemiş olacak ki, masaya oturup bir lokma alıp kalkması bir oldu. Gidip koltuğa oturdu ve televizyon izlemeye devam etti.
Aslında TV açık olmasaydı belki bunlar olmayacaktı.
Ne kadar çağırdıysak da inat etti ve gelmedi.
Biz kahvaltıyı yaptık ve masayı kaldırdım, şaşkınlıkla beni izledi. Nasıl ısrar etmedim de yiyeceklerin hepsini kaldırdım diye.
Ara öğüne kadar aç kalacak.
Belki bir daha kahvaltı masasından birşeyler yemeden kalkmaz...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

MAYRI on Eylül 04, 2009 dedi ki...

Israr etmediğiniz iyi olmuş. Çok aç olsa mutlaka yerdi. Tv bağımlılığı kötü oluyor. Bir ara benim oğlumda da vardı.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template