İşime Döndüm

Çarşamba, Ekim 21, 2009 | Kategori: |

2 yıllık ev hanımlığından iş kadınlığına geçişim biraz hızlı oldu. Beni iş yerimde bekleyen yoğun bir tempo varmış. o tempoyu bugün şantiyede uzun zaman geçirerek biraz olsun hafiflettim.

Eskiden iş kadınıyken yani, evde olsam;

spor yapabilirim,

kendime uzun zaman ayırabilirim,

bakımlı olabilirim,

çeşit çeşit yemekler yapabilirim,

kızımla gezebilirim...gibi şeyler düşünüyordum.

İşimi bırakıp ev hanımı olunca, durumun hiç de öyle olmadığını gördüm. Hem ev, hem 2 yaşından küçük bir bebek...

Şimdi soranlara en ağır işçilik ev hanımlığı diyorum. En acı kısmı ise eve gelen eşin "sen niye yorgunsun ya da bugün ne yaptın ki!" demesi:)

Tabi önceliğim kızım olduğu için yukarda yazdığım şeylerin bir çoğunu yapamadım.

Sevgili ev hanımları siz siz olun, kendinize zaman ayırın. Çocuğun izin verdiği ölçüde planlı olmak günün bir kısmının da kendinize kalmasını sağlayacaktır.

Hepinize hepimize kolay gelsin.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

Cocukla Cocuk on Kasım 03, 2009 dedi ki...

hayırlı olsun. O kadar haklısın ki yazdıklarında, çok yoğun bir çalışma hayatım vardı ve onda bile cilt temizliğimi hiç ihmal etmezdimm en basitinden. Ev de anne olmak herşeyi unutturuyor.
Darısı benim başıma yeniden dönmeyi planlıyorum ben de

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template