Kreş Hastalıkları

Çarşamba, Ekim 21, 2009 | Kategori: , |

Kızım okula gidişinin 9. gününde hastalandı. Ateşlendi ve hemen doktora götürdüm.

Malum piyasadaki moda hastalıklardan mı diye!

Boğazındaki mikrobik durum nedeniyle antibiyotiğe başladık. Eskiden olsa, hemen antibiyotiğe başlamazdım ama gerçekten de salgından çok korktum ve hemen başladım.

İlaçlarını içmeye başladığımda, sert tepkiler gösterip içmek istemediğini söyleyen kızıma, hiç bir şekilde ilaç içiremedim. Son çare elini başını iyice tutup ağzına ilacı akıtmak oldu. Okulda nasıl içirecekler, ortalığı ayağa kaldıracak diye düşündüm.

Ama hiç de öyle olmamış. İlacını içtiği için arkadaşlarından alkış almış.

O günden sonra evde artık ağzını kocaman açarak ilaç içiyor.

okulda nasıl içirdiler ilacı bilmiyorum ama çocuğumda olumlu değişimler olduğunu biliyorum. Bu da çok hoşuma gidiyor.

Kızımın ilk yılında hastalığın olacağını biliyorum, umarım fazla olmadan kurtarırız.

Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

fazi on Ekim 24, 2009 dedi ki...

bir de okul olayı var di mi? :) onlar da sırayla başımıza gelecek :) geçmişler olsun

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template