Çocuk Öksürüğü İçin "Zencefil"

Çarşamba, Ocak 20, 2010 | Kategori: , |

El elden üstündür. Çocukların öksürüğü için "ilaç dışında" başka önerisi olan var mı?
Benim geçen kış, kara turp efsanesiyle yaptığım karışım kızımın öksürüğüne iyi geliyordu. Hatta bir tatlı kaşığı balın üzerine karabiber serpip geçici çözümler de buldum.
Tabi şifalı bitkilerle çayı da unutmamak lazım. Şu sıralar 34 aylık kızıma her akşam içiriyorum.
Çocuğu okula giden her anne gibi ben de; hastalıksız geçen bir günün sonunda kocaman bir ohhh çekiyorum.
Dün bir arkadaş tavsiyesiyle başka bir karışım denedik.

Tarifi:
Bir tatlı kaşığı bal
Bir çay kaşığı zencefil rendesi
Bir kaç damla limon.
Sanırım arkadaşım birşeyler daha koyuyormuş ama bu dün akşam bizimkine yetti. Sabaha kadar öksürmedi.
Şiddetle tavsiye ederim.
Arkadaşım Ayşe Özant'a teşekkürler...
Zencefilin başka nelere iyi geldiğini bilmek isterseniz bu siteye bakabilirsiniz...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

Cocukla Cocuk on Ocak 21, 2010 dedi ki...

kara turp bizim de favorimiz. aynı zamanda zencefilde çok iyi geliyor, ben bitki çaylarına ekliyordum zencefili bu şekilde deneyeceğim , hem de hemen öksürüğüm fena bu günlerde. Çok teşekkürler.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template