Marifetli Hanımlara Marifetli Set

Çarşamba, Ocak 20, 2010 | Kategori: , |

Karaca'nın bu marifetli setini televizyonda görmüştüm. Ama nasıl olur ki diye düşünürken geçen gün Tefal'den aldığım düdüklü tencerem bozuldu. 4 yıldır kullanıyordum ya da kullanmaya çalışıyordum diyeyim, hep sorun çıkarıyordu. En sonunda gitti. Umarım tamir edilir, eğer edilmezse sanırım bu seti alacağım. Çünkü neredeyse bir düdüklü tencere fiyatına geliyor.
Sitesinde kaç lira olduğunu ve detaylarını siz de bulabilirsiniz.
Ben okuduğum kadarıyla tatmin oldum. Bunu kullanan varsa marifetlerini hepimiz duymak isteriz doğrusu.
Zaten aynı anda 3 tencereyi ocağa sığdıramadığım gibi, bunların üst üste pişebiliyor olmaları çok hoş bence.
Üst üste geçebilen ergonomik tencereler vasıtasıyla, en alt kademede sıcacık çorbayı, orta kademede en lezzetli pilav veya makarnayı, en üst kademede ise en sağlıklı biçimde, sebzeleri, etleri ve balıkları pişirebiliyoruz. Ayrıca, 4 yemeği 25 dakikada pişirebilme kolaylığı sağlamaktaymış.
Üstelik % 70 enerji tasarrufu sağlıyor ve bizi yemek yapma stresinden kurtarıyormuş.
Peki Karaca bunu bedava deneyebilir miyiz? :)
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template