Ben ve 3 Yaşındaki Kızım

Cuma, Nisan 30, 2010 | Kategori: , |
Bir yandan bebeklikten çıkmış, kendi kararlarını veren, izin vermediğimizde kendini savunan, bir yandan da bebekler gibi sarılarak uyumak, annenin babanın kucağında gezmek istiyor kızım.
Onun bu hallerini çok seviyorum. Hem büyük hem küçük.
Sabahları okula ve işe hazırlanırken, benim gibi giyinmişse çok hoşuna gidiyor. Benim gibi kolye takmışsa, etek giymişse...Kendi içinde benimle bir yarışı var sanki!
Eğer benimle yalnızsa daha huzurlu oluyor, baba varsa nazlar başlıyor.
Geçtiğimiz Eylül'e kadar çoğunlukla beraber takıldığımız günleri özlüyorum. Kızımla hobi mağazalarını, oyuncakçıları, çocuk parklarını geziyor ve ikimiz de çok eğleniyorduk.
Ama uykuyu da özlüyorum, hem de çok. Benim kızım uyumadan yaşayanlardan. Hani bazı çocuk da vardır yemeden yaşar, onun gibi:)
Az uyuduğum için, gözlerim çukur, garip bir yaratığa dönüşüyorum :) İş yerinde gergin oluyorum.
Bir de kendi başıma saatlerce gezmeyi ve hobilerimi yapmayı özlüyorum.
Bir de filmi sinemada izlemeyi özlüyorum.
Şimdi, çocuğu okula bırakmak için kavga eden ebeveynleri duyuyorum ve çok üzülüyorum.
Çocuğu hafta sonu bile okula ya da bakıcıya bırakıp gezen ebeveynler duyuyorum. Halbuki çocuk hafta içi anneyi babayı o kadar özlemiş ki! İşte size hiper aktif, huzursuz, mutsuz çocuk...
Şimdi, çocuğumun en tatlı zamanları. Hele bir hikaye anlatışını dinlemek...
Şimdi, hala anne kuzusu, annenin ilgisi her zaman olmalı...
Şimdi çocuklarımızla kaliteli zaman geçirirsek, ilede daha huzurlu ve güvenli bir birey olurlar.
Lütfen anneler, düşüncelerinizi bizimle paylaşın...
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

befece on Nisan 30, 2010 dedi ki...

ya ne kadar haklısınız. oğlum doğduğunda ona kıyamayıp işi bıraktım o büyüdü derken kızım doğdu ben hala işsiz bir anneyim benim kızım henüz 2 yaşında ama inşallah seneye onu kreşe yollayıp işe başlayacağım tabi bu yaştan sonra ne iş bulursam çocuklarım derken kariyerimden oldum sizce doğru mu yaptım?

Neslihan Toker on Mayıs 03, 2010 dedi ki...

Bu işinize ve hayattan ne beklediğinize göre değişir tabi. Eğer anne devlet memuru ise çocuk için işini bırakması çok zor olur. ama ben, işime ara verdiğimde evden de işimi yapabilmiştim.
Siz hangi işi bıraktınız bilemem ama iki çocuğunuz da bu durumdan oldukça memnundur. Bence bu iyi.
Sevgiler...

nalan on Mayıs 03, 2010 dedi ki...

maalesef bizler sizin kadar şanslı olamadık,koşuşturmalarla geçti ömrümüz.
tadını çıkaran sizlere özeniyor ve çok takdir ediyorum

Neslihan Toker on Mayıs 05, 2010 dedi ki...

Evet haklısın Nalan Abla. Benim annem de sizler gibi çalıştı. Ben de onu öğrencilerinden kıskanırdım :)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template