Dikiş Kutusu

Cuma, Nisan 16, 2010 | Kategori: |
İşe başladıktan sonra ne hobi kaldı ne el işleri...
Bir gün internette araştırma yaparken, hobi dükkanlarında bulacağım herşeyi internette de satıldığını gördüm.

Yani iş yerinden sipariş verince, 2 gün sonra hepsi ayağıma gelecekti.
Öyle de yaptım.
Bu kutuyu, dekopaj desenini, tutkalı, simli kalemi, küçülen kağıt.....herşeyi sipariş ettim.
Ödemeyi de kapıda ödeme olarak belirledim.
Hepsinin fiyatı gayet uygundu.
Dekopaj desen kağıdını çok kolay olacak diye aldım. Gerçekten de ıslattıktan sonra sihirli bir şekilde kutuya adapte olduğunu gördüm.
İşte kolayca yaptığım dikiş kutum.
Hazır kutular da var tabi ama insanın kendinin yaptığını kullanması gibisi yok.
Eeee hamarat olmak kolay değil :)
Tüm hamarat hanımlara  Tahtakale hobi sitesini ziyaret etmenizi öneririm.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

annesiningülü on Nisan 16, 2010 dedi ki...

eee çok iyi bende bakayım bir siteye. çünkü iş çıkışı birşeyler almaya vakit ve hal kalmıyor :(

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template