Kabak Oyucu, Kabuk Soyucu...

Perşembe, Nisan 08, 2010 | Kategori: |
Bazılarınız bu başlığı görünce bunlar da ne! diyor, bazılarınızsa bu yazıyı bir okuyayım! diyor, duyuyorum.
E ben de bundan 5-6 yıl öncesine kadar kabak oyucusunun ne kadar önemli birşey olduğunu bilmezdim.
Ama evlenince ve bu işlere merakım olunca, bütün mutfak aletlerini öğrendim.
Kayınvalidemin ilk hediyelerinden biridir, kabak oyucum ve kabuk soyucum.
5 yıl onları kullandım, çok işime yaradılar.
Geçen gün eşimin aldığı hediyeyi kullanana kadar, bu tarz küçük ev aletlerinin önemini anlamamıştım.
Sana bir hediyem var diyerek geldi eşim bir akşam. Acaba beğendiğim bluz mü, bir takı mı? diye düşünürken kutunun içinden Victorinox soyucu ve oyucu çıktı :) Biraz bozuldum açıkçası...
Sonra da bana alınabilecek ennn güzel hediyelerden biri de budur diye düşündüm ve eşime teşekkür ettim.
Çünkü kullanmaya başladığımda kabağı şiir gibi oyuyordu. Salatalığın kabukları ipek kumaş gibi düşüyor kabuk soyucuyla. Mutfakta artık bu işler hem zevkli hem de çok kolay oldu.
Şimdi eşimle salata yapmak için birbirimizin önüne geçiyoruz. Kim önce kaparsa Victorinox'ları o kazanıyor :)
Eminim bıçakları da çok iyidir.
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nalan on Nisan 11, 2010 dedi ki...

hımmmm

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template