Dremel İle Hayat Daha Kolay

Perşembe, Mayıs 20, 2010 | Kategori: |
Böyle aletlerin varlığından haberdardım ama, kendisiyle yakından tanıştım.
Biz becerikli hanımların (övünmek gibi olmasın) hobi köşelerinde bulunması gereken bir alet.
Ben özellikle alırım diye düşünüyorum.
İnternet sitesinde eğitici videoları da var.
Hatta Dremel'in neler yapabileceğini de daha kapsamlı görebilirsiniz.
Ahşap raf kesmekten, oygu işlemlerine kadar herşeyi beceriyor bu güzel alet.
Özellikle Dremel 4000 almamız gerekiyormuş. Biraz fiyat araştırdım da 200-250 TL arası satışı var.
Eşimin masasına Dremel'in kataloğunu koyup, bundan sonraki evlilik yıldönümümüz için hediye düşüncesinden kurtarayım :)
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

lolipu on Mayıs 20, 2010 dedi ki...

sağolsun kayınpederim aldı bu aletten bana. Ama hala kullanmadım desem. Çok hevesliydim ama bir türlü alıp elime bir şey yapamadım henüz.

Neslihan Toker on Mayıs 21, 2010 dedi ki...

şanslısın.
bunu kullanmak için büyükçe bir iç balkon, bir de rahatsız olmayan komşular iyi olabilir! :)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template