Ev Tasarım Planlayıcısı - Ikea

Perşembe, Mayıs 13, 2010 | Kategori: , |


Ev Tasarım Planlayıcısı bilgisayarınıza indirmesi çok kolay olan küçük bir çizim programı.
Ikea ürünlerinin hepsinin olduğu bu programda mekanınızın çizimini yapıp eşyaları da kendiniz yerleştirebiliyorsunuz. Hatta, program tasarımınızın fiyatını da çıkartıyor. Çiziminizi flash diskinize save edip onunla Ikea'ya gittiğinizde işlemleriniz hızlanmış oluyor.
Yandaki benim bir müşterimiz için çizdiğim mutfak. Malzemesi kaliteli, fiyatı da çok uygun.
Ben Ikea profesyoneli olarak diyorum ki Ikea'nın Ev Tasarım Planlayıcısı'nı kullanırken sorun yaşarsanız bana sorabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım.

Tavsiye ediyorum.
Veeee Ankaralılar'a iyi haber. Ikea Ankara yakın zamanda açılıyor. Annemlerin mutfağı için dört gözle bekliyorduk, bu bizim için iyi haber :)
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

Unknown on Mayıs 13, 2010 dedi ki...

hmm..bu kadar olur,dün gece bu yazıyı okumadan,uğraşıp duruyordum ben de.Kime sorsam diyordum,planlayıcıda oturma odası eşyaları çıkmıyor.Yemek odası,mutfak ve yatak odası çıkıyor,oysa ki ben salonumu dizayn etmeye çalışıyorum.

Neslihan Toker on Mayıs 14, 2010 dedi ki...

Maalesef oturma odası için bir programları yok.
Bence de olsa ne iyi olur.
Belki çıkarırlar.
Tavsiyem; Salonunuzun ölçülerini 1/10 küçültüp bir kağıda çizin. Sonra Ikea kataloğundaki koltuk ölçüsünü 1/10 küçültüp bir kartondan dikdörtgen kesebilir ve salonunuzun içinde yer değiştirerek yerleşim yapabilirsiniz.
Başka yardım edeceğim bir konu var mı?
Sevgiler

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template