Evinizi Çizerek Tasarlayın!

Perşembe, Mayıs 13, 2010 | Kategori: , |
Yaşasııın....
En sonunda ben de işimi daha pratik yapabileceğim bir çizim programıyla karşılaştım.
O kadar kolay ki, sizinle de paylaşma ihtiyacı hissettim.
Yani bu işle hiç bir ilgisi olmayan kişiler bile kendi evlerini çizebilir, istediği eşyayı yerleştirip, 3 boyutlu istedikleri açıdan bakabilirler.
Bundan 15 yıl önce 3d Studio diye bir program vardı. Ve biz müşterilerimize "evinizin bitmiş halini 3 boyutlu, her şeyiyle görebileceksiniz" derdik de inandıramazdık. İnananlar da çizim parası vermeye yanaşmazdı :)
Şimdi imkanlar sınırsız...
Ev hanımları evlerini çizip, mobilyaları değiştirip, neye ihtiyacı olduklarını satın alarak değil bilgisayardan görebilecekler.
İşte bu Autodesk'in bir ürünü olan Homestyler ile mümkün. Çizim yapabilmek için üye olmanız gerekiyor. Çizdiğinizi de paylaşım siteleri aracılığıyla sevdiklerinize gönderebiliyorsunuz.
Tavsiye ediyorum.
Çizerken takıldığınız bir yer olursa bana sorabilirsiniz, yardımcı olmaya çalışırım.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template