Çocuk Odasına Kolay Perde

Cumartesi, Eylül 25, 2010 | Kategori: |
Bu perdeyi 2 ay kadar oldu dikeli.
Tabi yine Ikea'dan aldım kumaşı. Bu arada geçen gün Osmanbey'e kumaş almaya gittim de kumaşcılar vahim durumda. Yani vaktim olmuyor diye Ikea'dan alıyordum ama zaten kumaşçılar Çin malının ucuzluğu sebebiyle dibe vurmuş durumda.
Neyse bunlar derin mevzular. Ben yine kumaş konusunda, özellikle döşemelik ve perdekil kumaş konusunda Ikea'yı önereceğim. Bu kumaşın eni 150 cm. 200 cm uzunluğunda 2 adet aldım. Toplam 50 TL civarı tuttu. Kayınvalidemde kenarları jet hızıyla makinada katladım. Üstlerine de 10 cm arayla pili yaptım, oldu bitti. Üzerinde masal gibi desenler var, kızım da çok sevdi. Bazen uykuya yatarken bu masallardan (uydurma tabi) bir kaçını anlatarak uyumak istiyor :)
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

annesiningülü on Eylül 30, 2010 dedi ki...

bizde pazar günü gittik İkea'ya
perde için
rengine karar veremedik
en sonunda da alamadan çıktık :(
sizinki gayet güzel olmuş

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template