Hastalıklar Kapıda !

Cuma, Ekim 01, 2010 | Kategori: |
Bir haftadır çok hastaydım.
Kafamı kaldıramıyordum ama işe gitmek zorunda olduğum için o halde sürüne sürüne gittim.
Baş ağrısı, halsizlik, üşüme, burun akıntısı, uykusuzluk...
Hep kızım hasta olmasın diye dua ettim. Yine başladı Ela, "okula giderken kısa kollu giyeceğim, şu eteğimi giyeceğim, hırka giymek istemiyorum" demeye. Çocukların soğuk algınlığı anne için de çocuk içinde fena oluyor.
Bugün biraz daha iyiyim.
Sanırım hafta sonu kendimi çok yordum, özellikle Pazar günü. Vücut halsiz düşünce de hastalık hop içeri!
Herkes kendine dikkat etsin. Aman hastalanmayın!
Bu yılın moda hastalığı ne olacak acaba! Çünkü bu da bir virüs gibiydi, arada bir titreme ve kalp çarpıntısı yaptı.
Sağlıklar diliyorum hepinize...
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template